Thank You

Andornak, hogy ezt mondta:
"A cselekvést nem a tervek, hanem a szeretet mértéke határozza meg."

És köszönet Katának, hogy ezt írta:
"Legyél erős, de úgy, hogy ne próbálj erősebb lenni, mint amilyen erős vagy."

Atteknak ezért:
"Menni kell előre, aztán ha kamion jön szembe, azt ki kell kerülni, ha virág, meg kell szagolni, ha büdös, akkor meg tovább kell menni."

Köszönet Széptominak, hogy a barátom, a Grand Hostel legkedvesebb dolgozóinak, hogy befogadták Grand Kovács Oszkárt, a világ legjobb fej kutyáját.


Köszönet továbbá Vicknek, mert örültem, hogy láttam, a magyar német francia vizslánaka Kiadóban, hogy öröm volt ránézni, a néninek a boltban, mert örült, hogy én nem gyűjtöm a matricát és nekiadtam, és a tea árus néninek a Katona József utcában, mert nagyon finom teákat ajánlott nekem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós