Bizalom

Hit, önbizalom, bizalom, szabadság.

Erre a gondolatmenetre mindig szeretném emlékeztetni magam...

Hinni, s nem félni. Hinni magamban, abban, hogy ott vagyok, úgy vagyok, s az vagyok, aki itt és most lennem rendeltetett, és hogy ez éppen így a lehető legjobb. Bízni abban, hogy az engem körülvevők hasonlóképpen a helyükön vannak s éppen úgy élnek, tesznek, léteznek, éreznek, ahogy az akkor ott lenni rendeltetett. És ha erre mindig emlékezni tudok, akkor nem lesz félnivalóm, hisz minden a lehető legjobban van.

Megjegyzések

meir üzenete…
Neked van Önbizalmad, Hited és Szabadságod:) Okos lány vagy és az erődet jól használod.
Király Emese üzenete…
meir, én tudok rólad. te rólam honnan?:)
köszönöm, amit írsz igen jól esik.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós