OLDER


Felfedeztem újra George Michael Older című albumát. Megszólít, mint kamaszkoromban Madonna Bedtime stories c. lemeze, amikor plátói szerelmemből hatalmas drámát kreáltam a kicsi fejemben. Vagy ahogy József Attila versei, akit valahogy egész pontosan érteni véltem, akit megszállottan olvastam igen fiatalon. Bezárulnak körök, újak nyílnak bennem. Kénytelen vagyok felnőni, és rájönni, hogy ez nem is olyan rettenetes, ahogy azt akkor hittem, valahogy így...


"Világosodik lassacskán az elmém,
a legenda oda.
A gyermek, aki csügg anyja szerelmén,
észreveszi, hogy milyen ostoba.
Kit anya szült, az mind csalódik végül,
vagy így, vagy úgy, hogy maga próbál csalni.
Ha küzd, hát abba, ha pedig kibékül,
ebbe fog belehalni."

József Attila: Kései sirató

Az Older-ről 1 dalszöveg: George Michael - To Be Forgiven

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós