Stuck?


Időhiány ellen távmunka!

Távmunkában dolgoztam az elmúlt néhány hónapban. Szépen beosztva az időmet mondhatni nem szenvedek időhiányban. Ha mégis késésben vagyok vagy rohannom kell azt csak magamnak köszönhetem. A saját ritmusomban akár 8 órát is tudok úgy dolgozni egy nap, hogy a közben marad időm mindenfélére. Mosni, akár főzni is, elmenni edzésre, találkozni a barátaimmal.


Speciális projekteket koordináltam, otthonról. Magyarországon ez elég ritka. Mondhatni mázlista vagyok, hogy így alakult. Úgy tűnik januártól vége a jó világnak. A cégcsoport kommunikációját érintő feladatokat már nem láthatom el távmunkában.


A témához kapcsolódik:

A Sony Ericsson által készített nemzetközi felmérés szerint Magyarországonminden második megkérdezett számára az időhiány olyan jelentős probléma,hogy több szabadidőért cserébe hajlandó lenne akár fizetni is, 6 500 és 25 000 forintközötti összeget óránként. Az idő értékesebb lett a pénznél is,itt az ideje, hogy a régi mondást új köntösbe bújtassuk: ha idő van, minden van...


Megjegyzések

heloimi üzenete…
Azért ennek a hírnek van jó oldala is. Azért gratulálok! A kötöttség az makacs, ettől én s menekültem. De biztos vagyok benne, hogy amikor eljön az idő a függetlenedésre, élni fogsz vele!
heloimi
Király Emese üzenete…
köszönöm Imi.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós