Ciprusi levél 1

Kedves

Azért jöttem, hogy másképp lássak. Egyszerűségre, tiszta emberi gondolkodást tanulni. Megtanulni újra, hogyan kell kapcsolatot teremteni az emberekkel. Hogyan kell gőg nélkül bízni magamban, függetleníteni magam mindentől és mindenkitől, s közben eggyé válni az engem körülvevő valósággal.

Megérkeztem. Elkeseredtem. Továbbmentem, nem találtam a helyem. Most itt vagyok és kialakítom az életem. Ennyire egyszerű. Amennyire lehet elfogadom a jelenlegi életem annak hiányosságaival és a lehetőségeimre koncentrálok.

Élvezem az áprilisi napsütést. Azt, hogy mindenféle nyelveken beszélnek az emberek körös körül. Hogy az emberek másképp viszonyulnak. Nincs pozícióm. Itt csak az vagyok, aki vagyok. Ha mosolygok, ha tiszta a lelkem és pozitívak a gondolataim, akkor mosolyognak rám. Akkor kedvességet kapok. Ha nem így teszek, akkor közönyt. Ha furcsa a ruhám az asszonyok hangosan nevetnek. Minden olyan természetes körülöttem.

A pillanatban rejlő boldogság lehetősége izgat igazán. Felesleges a jövőn agyalni. Nem az számít itt.

Ciprus olyan, mint egy nagy tál finom vegyes saláta. Vagy mint egy nagy gyümölcsöstál csupa furcsán keveredett gyümölcsökkel. Sokan eljönnek, belekóstolnak és maradnak. Aki valaha ide tartozott visszajön.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós