Mi leszel ha nagy leszel?

Panki 12 éves kislány, családi barátok. A sípálya közepén épp megosztottam tapasztalatomat vele, hogy ha majdnem elfagytak már az ujjai akkor mit kell csinálni - nekem állandóan fagyosak az ujjaim...

- Te mi leszel, ha nagy leszel? - kérdezte hirtelen.
- (és itt csend, és megint csend, és zavart csend.)
- Én fogorvos - mondta - Már egész kicsi koromtól fogva tudom.

Nem tudtam válaszolni. Teljesen letaglózott...színész - gondoltam magamban. Azután tisztán belém hasított a gondolat, hogy ÉN MÁR NAGY VAGYOK és NEM VAGYOK SZÍNÉSZ!

Azóta is itt vagyok elakadva. Tényleg nagy vagyok? Tényleg nem lehet már máshogy? Tényleg nem az élmomnak élek? Tényleg így van ez? Ilyen észrevétlenül összeadódnak a napok, amiket nem úgy élsz, ahogy gyerekkorodban megálmodtad?

Megjegyzések

david santos üzenete…
Hello, Acél!
Great posting.
I love it.
Thank you.
heloimi üzenete…
Mér, van aki erre 38 évesen jön rá! Ez van!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós