Sí-hó Kreischberg-Murau


Újabb síeléssel töltött hét. Kaprun után Kreischbergen. Nagyon szerencsés vagyok. A szüleimnek köszönhetően azóta síelek, amióta stabilan járni tudok...kb. Imádom, szeretem. Kikapcsol, megnyugtat, felszabadít. Bár nem vagyok sebességmániás, kifejezetten nem szeretek pl. autóval gyorsan menni, a pályákon imádom a sebességet. Szeretem érezni ahogyan a testem súlytalanná válik ahogy átadom magam a léceim éleinek és a havas lejtőknek. Biztonságban vagyok a léceken, a hegyek, a hó, a friss levegő az én közegem.

Anya zsinórban 17. éve szervez csapatot. (Általában évente 50-100 embert visz így el, és TANÍTunk meg síelni.). Igazi családi vállalkozás ez. Persze a vállalkozás itt nem gazdasági értelemben használt fogalom. Csapatmunka. Oktatunk mindahányan.

(Én idén ellógtam ezt, arra hivatkozva, hogy végre megtanulok snowboardozni. Jelentem, nem sikerült letennem a léceket. Egy órára az utolsó nap. Béreltem egy boardot, de annyira frusztrált, hogy a lábaim nem mozognak külön külön, hogy abbahagytam. Visszaálltam a síre és még utoljára csúsztam néhányat!)

Szóval aki velünk jön síelni az úgy megy haza, hogy stabilan csúszik, kanyarodik és megáll. A haladók mindig egy kicsit jobbak lesznek, aki meg nagyon jól megy, annak is csiszoljuk a technikáját.Vannak a csapatban, akik a kezdetektől velünk síelnek.

Van, aki 50 éves elmúlt, amikor anya rávette, jöjjön el és megtanította síelni. Ő idén 69 éves és idén is két hetet nyomott végig velünk…

A kedvenceim az a család, ahol a 12 éves és a 8 éves kislány után anyum az 5 éves Annácskát tanította idén... Jövőre a negyedik gyereken a sor! Külön elismerésem a szülőknek!

Az irigykedőknek üzenem, a síelés nem pénz kérdés…van a csapatban egy suszter, aki álmodozott arról, hogy egyszer síelni indul. Pénze nem volt rá. Azután döntött. Lemondott a dohányzásról és a cigik árát szépen félretette. 3 évvel ezelőtt ebből jött el először velünk síelni. Azóta nem hagy ki egyetlen túrát sem.

A síelésen túl annyi emberség van ezekben a hetekben a SÍ-HÓ-ban, a dalokban, a borversenyekben, a sí-diplomákban, hogy nem véletlen népszerűek a Király féle sítúrák 17 éve!

...Mamika, köszönöm ezt az élményt újra meg újra!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós