Élménybeszámla

Te elfelejtheted a múltad, de a múltad nem felejt. A hétvégén kikerültem a térből és időből, bele egy másikba. Egy rég elfelejtettbe, és furcsamód maradtam volna még.

Megünnepeltük az én drága édesanyámat kerek évfordulóján, feltenném ide a beszédét (de nem teszem, max ha szeretné), amiben megköszöni az anyukájának, hogy olyanra nevelte, amilyen lett. Megható volt ez, olyan megnyugvást, révbe érést, erőt sugárzó kijelentés. Különbéke.
Megtáncoltatták egymást a régi családi barátok. Felszabadult mulatság vadpörkölttel és meglepetés apácashow-val Sikondán.

Sikonda. Termálhely a Mecsek szívében. Ott volt régen az uszoda, ahol megtanultam úszni, ahol a lekvároslángost körüldongták a darazsak...És a nyári napközi, az ún. úttörőtábor is. Kb 20 éve nem jártam arra... a pingpongozás, a fenyők meg az alacsony barakkszerű épületek éltek csak az emlékeimben. Ott ünnepeltünk közel, a felújított sikondai pihenőparkban (ahonnan csak a tekepálya volt meg az emlékeimben). Nem is hittem volna, hogy 48 órán belül újra ott kötök ki. Mindenmás néven fesztivált rendeztek, az első kísérlet volt ez a sikondai pihenőparkban (amit azt hizem ma már ökoparknak hívnak..). Fellépett Ákos barátom zenekara, új felállásban. Cobrajazz néven. (TAPS) Meg volt még egy pécsi banda előttük, később nagyobb "sztárok" is érkeztek, de azt nem vártuk meg:) Kicsit hűvös volt az idő, mozogni kellett. Megoldottuk. Apa tanítványa volt ott éppen, aki rákattant a zsonglörködésre. Ki lehetett próbálni mindenféléket. Szereztem egy kis sikerélményt 3 labdával. Mire belejöttem (kb 2 óra) annyit hajolgattam a leejtett labdákért, hogy még most is izomlázam van. De megérte. Szerzek lasztikat. Agyat teljesen jól kikapcsolja. Voltak ott még régi arcok, épp úgy néztek ki, mint 15-20 éve, csak öregebben, kopaszabban, kövérebben, meg egy vagy kettő gyerekkel. Nevek után kutatok, azok persze már rég sehol.
Május 31-én ismét terítéken a már már hagyományos Palkonya. Borünnep. Aki még nem járt itt, látogasson el. Villányhoz hasonló borfalu, ugyanaz a régió, kellemes pincesor. Ilyenkor tele a falu pécsikekkel leginkább..
Faluházban most is Péló zenélt, minden olyan volt, mint tavaly.

A kostolópoharat fejlesztették tovább. Lehetett rá venni bőrműves nyakbaakasztót. Borünnep jó ünnep!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós