Happy&Healthy

Úgy döntöttem újra kicsit jobban odafigyelek arra mit eszem. Terítéken a zabkása, a zöldségek és mindenféle gyümölcsök. A Lehel piac kincseiből megalkottam a kedvenc Castro salátámat. (Bár kiderült, hogy a tálalással vétettem a mai trendek ellen és mivel kicsit lelóg a tányérról a sali, még a legalapabb tálalási szabályt is megszegtem, azért büszke vagyok rá:))

Úgy tűnik ha megszületik az elhatározás, minden a lehető legjobban alakul. Hiszen ez minden világok legjobbja. A tegnapi finomság után ma meglepetés padlizsánkrém, amilyen finoman csak lehet, ruccola saláta mangóval és egy kis kecskesajt fekete oliva bogyóval, fenyőmaggal. Köszönet a mai reggeliért Kisoroszi legjobb szakácsának:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós