Fran

Vicces, hogy 30 évesen érzem magam igazán jól bulikon. Válogatott bulikon. Fran Bareth. Egy argentín DJ, bár tudnám, hogy került ide. A Kertemben játszott tegnap, ma meg a Gödörben. Végigtáncoltam mindkét szettet. Szép energiákkal. Tisztán, őszintén. Ritka jó érzés...Amúgy üres az éjszaka, üres a férfiak vadászata. Már normálisan udvarolni sem tudnak! Megy a szöveg de minek?!...rosszabb a hazug csacsogásuk, mintha nők nyomnák. A legszomorúbb, hogy közben ők sem érzik jól magukat. Görcsölnek a szerzésen. Pedig lehetne ezt jól csinálni.. De a lényeg az a zene, az a felszabaduló energia. CSAK ez számít. Thanks Fran!

Megjegyzések

Ago üzenete…
Talán csak hazug, görcsös csacsogásnak akarod hallani, mert most nem tudsz bízni senkiben. Talán többségük az. De nem biztos, hogy mindenkié. Van aki csak adni akar. Van aki csak kíváncsi a másikra és semmit nem akar, de jól esik beszélgetni. Van aki csak "levarrni" akar. Meg kell próbálni különbséget tenni illetve meglátni. Vegyünk engem: nem cél a csajozás, nem cél a "heggesztés". Mert kb most senki nem érdekel. De dumálni tudok, szeretek, meg kíváncsi vagyok másokra. Van amikor elkapna a hév, de kihasználni meg nem akarok senkit. Ne ítélj meg pár mondat alapján senkit. OK, vannak tipikus szoli majom gigolok és üres pasik, meg üres, sablonos, egyenpicsák, de ez van.
Van egy jó barátosném, akivel soha nem akartunk a másiktól semmit, de meg tudunk beszélni nagyon mély dolgokat és legbelsőbb pasi-nő dolgokat is. Van amiről csak mi ketten tudunk, mit érzünk igazából, mi történik stb. És úgy ismertem meg, hogy azt hitte nyomulok, meg bepálinkáztunk, aztán egyszer összefutottunk és dumáltunk józanul is egy sort. Azóta tart a barátság. Pedig előtte ő engem nyomulós pasinak nézett, én meg őt kicsit sznob divatcsajnak, de kiderült tévesen ítéltünk elsőre. és jó volt, hogy adtunk azért egy esélyt a dolognak. nem is tudom volt-e értelme a kommentnek, de remélem azért lejött belőle valami, mivel utolsók egyike. régen nem blogoltam, nem olvastam senkiét és egy ideig nem is fogok sem írni, sem olvasni, csak szakmait. A Márai idézetek jók.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós