Mit ér a szív test nélkül?


Nem találtam eddig a közegem. És amíg nem éreztem, hogy ott vagyok, ahol az vagyok, aki én vagyok, ahol én ÉN lehetek, addig nagyon magányos és tüskés voltam. Boldog vagyok, hogy közeget találtam. Számomra egészséges közeget, az én közegemet.

Mert lehetek én akár a szív önmagában, remekül működő szív lehetek, amitől egy egész szervezet élete függ. Önmagában csak egy öklömnyi, mihaszna húscafat vagyok a szervezet nélkül. Egy lüktető húscafat tele a feleslegesség érzésével. Kell körém a teljes organizmus, hogy én Én legyek.

Sokat köszönhetek a Barátaimnak (nevek nélkül, sorrend nélkül, beleértve a családomat is), a Tominak, Andrisnak és a Fail Faster Tribe-nak és az ellenségeimnek is, akik könyörtelenül emlékeztetnek, amikor rossz helyen keresgélek:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós