11 híres ember 30 évesen rossz helyen

Itt motoszkál bennem régóta, hogy mi van, ha önmagam keresgélésének eredményeképpen 30 évesen rájövök, hogy teljesen rossz helyen vagyok?

Vicces kis bejegyzést találtam 11 hírességről, akik 30 évesen még valami egészen más szakmával próbálkoztak. Tudtátok, hogy Andrea Bocelli 30 évesen még jogász volt, a későbbi szakácszseni, Julia Child kém volt, vagy, hogy Michael Jordan 30 évesen még baseballozott? Forrás

Szerencsére imádom az életet a meglepetéseivel együtt. Szóval kíváncsian várom mit hoz a jövő.
Azt mondjuk eddig is tudtam, hogy szeretek adni a munkámmal. És szétfrusztrál, ha a "pénzt szolgálom". Szíveseen foglalkozom emberekkel, testi-lelki egészséggel, úgyhogy most, hogy ebben biztos vagyok, nem bízom teljesen a véletlenre a sorsom, első lépésként jelentkeztem egy jóga és pilates alapokra épülő BODY ART tréner képzésre.

Megjegyzések

Ago üzenete…
Micheal Jordan 30 éves korára 3x-os aranygyűrűs (NBA bajnok) volt, utána találta ki, hogy visszavonul, baseballozni fog, aztán visszatért. Jól tette. Még 3 gyűrű lett a jutalma. Sok hétköznapi hős szaladgál közöttünk. Akik átsegítenek a nehéz napokon. Úgy hiszem a barátaink a mi hétköznapi hőseink, akik nélkül nehéz lenne. Nekem van pár hősöm, és remélem én is mások hőse vagyok :-) Hm, tavaly hallottam ezt a kifejezést, nagyon jól esett akkor :-) és ez ettől függetlenül jutott eszembe. de jó is.
Én hálás vagyok mindenért. Úgy gondolom lehetne jobb, de még amit nehéznek találtam utóbbi 6-8 hónapot is, rengeteg tanulsággal szolgált. Talán a helyünkön is vagyunk, ha mindent a legjobb tudásunk szerint csinálunk, nem?

A társadalmi munka fontos, meg amivel segítesz. John Cleese is azt mondta, hogy a reklámokkal és "üzleti" fellépésekkel keresi meg a pénzt, amivel megkapja a szabadságot, hogy alkothasson és ezzel adhasson valamit, amiről úgy gondolja, hogy értékeset alkothat.
Csupán meg kell találnunk az egyensúlyt. Nálam ez az ingyenes linux oktatásokban jelentkezik, meg a közösségi életben, ha valahol tudok segíteni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós