Szeretnemszeret

A Feldmár mondja, hogy onnan tudod, hogy szeretsz e valakit, hogy megkérdezed tőle, hogy érzi magát amióta veled van. Ha azt mondja, hogy amióta veled vagyok jobb, könnyebb az életem, akkor az úgy lehet, hogy szereted, hogy jól szereted ezt az embert. Ha szorongó, bizalmatlan vagy szomorú lesz a másik, amióta veled van, akkor nem szereted. Hiába is mondod...

Megjegyzések

Ago üzenete…
Nekem mondtak olyat, mint az első "könnyebb minden, én nem foglalkoztatnak a problémák", később mégis megkaptam, hogy "túl sokat láttál a kapcsolatba Agó, nem voltunk szerelmesek". Aztán később meg azt, hogy "már nem vagyunk szerelmesek, minek beszéljünk?". Na, ilyenkor mit gondoljon az ember? Persze utóbbi, hogy minek beszélni, csak sértettség volt, mert úgy érezte az illető, hogy direkt megbántottam. De az első mondatom a lényeg. Egyébként meg igaza van Feldmárnak.
noa üzenete…
Ha a másik azt mondja, hogy szeret, azt nem lehet megkérdőjelezni, mert azt ő érzi. Nem tudom, van-e olyan, hogy jól szeretni, de azt tudom, hogy van olyan, hogy nem úgy szeretnek, ahogy nekem jó lenne. Viszont ilyenkor fel kell tenni a kérdést, hogy kiről szól a dolog. Úgy értem, hogy a saját belső bizonytalanságaink, a félelmeink, a gátak és a korlátok meg tudnak akadályozni mindenféle befogadást. Szerethet valaki teljes odaadással, ha nem engedem neki, és nem engedem magamnak. Lehetek bizalmatlan és szorongó és szomorú akkor is, ha szeretve vagyok és szeretek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós