Tanulj és taníts!

…mondta nekem egyszer régen egy asztrológus a képletemet olvasva..

Júniusban lesz negyedik éve, hogy bodyART-ot oktatok. Akkor az elhatározás, hogy én ezt a mozgást oktatni szeretném, hogy ez az én utam, olyan tiszta és kiforrott vágy volt bennem, hogy semmi sem állhatott az útjába.

Egy ideje érik bennem, hogy szeretnék emberekkel foglalkozni nem csak fizikai trénerként, hanem lelki, szellemi "edzőként" is.

A vágyból elhatározás lett. Ma kezdtem a coach képzést. 2 év múlva ilyenkor szeretném, ha legalább annyi embernek tudnék coachként segíteni megtalálni az útját, és nehéz helyzetekben megerősödni, ahány embernek most a mozgáson vagy az íráson keresztül adni tudok valamit magamból.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Contact

i wish

Kakaós reszelt túrós